onsdag den 2. december 2009

Pump up the jam

English below

Kors jeg er gammel i dag.
I aftes sad jeg småtrist og småapatisk i min lænestol.
Indtil Kristina spontant kom forbi. Og så var der ellers fest.
Det ene glas kølige hvidvin tog det andet og et enkelt lille glas velsmagende grand marnier blev det også til. Og et par 47'ere.
Og masser af 80'er og 90'er hits på youtube. Kris Kross, Technotronic, Van Halen, D-A-D, Bros, Climie Fischer, Neneh Cherry, Ramones og mange flere.
Nå men i dag er jeg gammel og træt. Rynken i panden kan ikke længere glattes ud. Smilerynkerne omkring øjnene er nu ikke kun når jeg smiler.
Men det var sjovt i går, hvor vi legede Verdensdamer på Jaguaren.

Christ, I'm old today.
Last night I was sitting at home feeling a bit blue and apathic.
Until Kristina dropped by... then it was party time!
One chilled glas of white wine followed the other. And a small glass of tasty Grand Marnier found it's way too. And a few bottles of christmas brew.
And we heard loads of 80's and 90's hits on youtube. Kris Kross, Technotronic, Van Halen, D-A-D, Bros, Climie Fischer, Neneh Cherry, Ramones and many more.
Anyway: Today I am old. The wrinkles are here to stay.
But how fun it was yesterday, when we ruled the old brown pub the Jaguar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar